Klantenservice

Betaling

Je kunt jouw bestelling op verschillende manier betalen. Veilig betalen doe je met iDEAL. Wij werken samen met Mollie als het gaat om iDEAL betalingen. Jouw aankoop is verzekerd via mollie.nl. Je kunt betalen via de grootste Nederlandse banken: ING bank, Abn Amro, Rabobank, SNS, Van Lanschot, etc.

Spare parts

Een onderdeel kapot of kwijt? Geen probleem! Wij sturen je graag vervangende onderdelen op. Geef aan van welk spel je een spare part nodig hebt en wij zullen jou het gewenste onderdeel op korte termijn toesturen. Stuur een mail naar info@thegamefantry.nl zodat wij je kunnen helpen en jij weer kunt spelen!

Garantie

Wij vinden spellen spelen net zo belangrijk als jou en doen ons best om deze in topconditie aan jou te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie (transportschade dient binnen 7 dagen gemeld te worden via mail naar info@thegamefantry.nl). Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging zodat je snel weer kunt genieten van onze spellen!

Retouren

Ben je niet tevreden over een spel? Je hebt het recht om binnen 14 dagen na aanschaf jouw bestelling te retourneren. Daarvoor moet je wel zelf de verzendkosten betalen. Meld de retourzending via mail naar info@thegamefantry.nl

Zodra je pakket retour is gekomen zal onze retourafdeling deze zo spoedig mogelijk behandelen en verwerken. Indien de producten in nieuwstaat zijn teruggekomen zal het aankoopbedrag uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen worden teruggestort.